Conclusions de La competència digital al curriculum de la primària a la CV


Aquesta ha sigut una altra feina de les que afirmen que en pressió es treballa millor, o no. Que treballar en grup, no es fàcil, però es fa la feina entre quatre. I que per moltes noves tecnologies que hi hagin al món, al final, el personal s'imprimeix 300 fulles per fer el treball. Això dona per a reflexionar.

Les conclusions millor reflexades que en el treball no crec que ho podem fer, però intentaré resumir-les en els 30 minuts que em queden.

La meva postura es clara pel que fa a cóm es concreta La competència digital al currículum de primària. Es prou curta, no deixa gens clar quina és la postura que ha de adoptar el mestre en vers la aplicació. Així dons, es fa lo que es pot, o millor diríem lo que es vol.
Es difícil fer complir una norma amb tantes llacunes, que deixa espais buits en llocs on és molt necessària, i al mateix temps es contradiu perquè vol assegurar aquesta competència a totes les àrees.
Ara bé, segueixo pensant en les tecnologies com una eina, necessària i molt important, per a la labor educativa. Igual que el llibre de text. Igual que una pissarra i igual que tots els recursos dels que disposem els docents per fer la feina ben feta.
Veig molt més important el que se'ns puga explicar en aquesta assignatura, o en qualsevol altra en la que ens facen treballar amb noves tecnologies, que tot el que es puga dir al currículum, que al final, es un minim obligatori del que ha de ser la nostra feina. A fer-lo gran, sempre som a temps.

Comentaris

Anònim ha dit…
el que estava buscant, gracies

Entrades populars